miercuri, 14 octombrie 2009

Seventeen Mexico


Un interviu cu Taylor din revista Seventeen.
Care este diferenta majora dintre tine si Jacob?
Pai,eu nu pot sa sar 10 ft si nu pot sa ma transform intr-un varcolac.Am incercat,dar pur si simplu nu pot.
Care sunt asemanarile pe care le ai cu Jacob? Imi place sa cred ca amadoi suntem prietenosi.Daca ai intreba pe oricine care ma cunoaste,ti-ar spune ca sunt ca Jake inainte sa devina varcolac.El este un prostutBine,nici chiar,el nu se poate descurca cu atatea probleme.Este foarte emotionat cand se transforma.
Jacob are o situatie dificila in New Moon,se transforma in varcolac si se indragosteste de o fata care este indragostita de altcineva.A fost complicat pentru tine? Este usor sa te lasi prins de personaj si sa cred ca sunt Jacob Black,indeosebi cand lucrzi cu Kristen.De fapt,cateodata nu este usor sa te deconectezi.Noi avem o scena foarte intensa,ea se cearta cu Jacob si ii spune ca pleaca in Italia sa-l gaseasca pe Edward.Bineinteles,dupa ce-am filmat asta,nu eram chiar cea mai fericita persoana. Ce faci pentru a te relaxa intre filmari? Imi place sa ascult muzica tehno.Acum cateva zile am cautat "Dance" pe iTunes si am gasit muzica draguta de la Bsshunter si Owl City.Deasemenea imi place si melodia "Addicted" de la Enrique Iglesias.
Care a fost cel mai apropiat prieten al tau din echipa? Clar,Kristen.Majoritatea scenelor sunt cu ea,deci ne-am inteles foarte bine.M-am inteles bine si cu Nikki si Rachelle.
Esti un cuceritor.De cine iti place,din randul vedetelor? Megan Fox.Am intalnit-o la Kids Choice Awards ,si publicistul ei a venit la mine si m-a intrebat"Vrei sa o intalnesti pe Megan Fox?".Am zis"Sigur".Atunci nu prea am avut ce sa vorbim,asta a fost problema.
Ce iti place la o fata?
Imi plac daca sunt de treaba.Daca ele se cred prea bune sau prea interesante,atunci nu mai sunt atras de ele.Prefer o fata vesela,care stie sa se distreze.
(imi cer mii de scuze daca nu am tradus exact,dar este greu sa traduci din engleza in romana si sa pastrezi acelasi sens.)Click pe titlu pt sursa.

2 comentarii:

Anonim spunea...

pfuu ii palce basshunter:X..


uhuu:X...deci este foarte dragutz..faptul k ii palc fetele dragutze si amuzante:P..


si altele care apar in interviu..:X dar cel mai dragutz lucru este k ati pus interviu si nu conteaza dak n ue tradus calumea..gestul conteaza..


v`am pupat:* Laura;))

Adelyne spunea...

ms Laura:) interviul e tradus bine,doar ca nu am tradus cuvantul exact ,in unele cazuri,am folosit sinonime:)