vineri, 16 octombrie 2009

Interviu cu Rob


Un interviu cu Rob despre scenele de sex din New Moon.
Ce mai faci?
Rob:Foarte bine.In comparatie cu filmarile pentru "Twilight",cele pentru New Moon au fost mai usoare si nu asa de stresante.
Nu vor fi scene de sex nici de data asta.

Rob:Nu.Este o ruşine, deşi mi s-ar parea ciudat sa filmez astefel de scene.
Nu te-ai saturat sa-i lasi pe fani sa astepte?
Rob:Ba da.Totusi ei vor trebui sa astepte pana la ultimul film.
Twilight te-a transformat de mult intr-un personaj de care toata lumea s-a indragostit.

Rob:Nu am inceput sa joc pentru a avea oameni care se tin dupa mine si tipa la mine cand merg pe strada.
Te deranjeaza asta?

Rob:Da.Este o provocare.Niciodata nu stau intr-un loc mai mult de 20 de minute.
Ai avut un atac de panica in timpul premierii filmului Twilight.De ce?

Rob:Situatia ma depasea.Nu am avut voie sa stau deoparte si normal eu nu ma uit la filme in care joc eu.
Te-ai simtit jenat?
Rob:Filmul nu mi se mai pare interesant dupa ce-l termin de filmat.Asta reţeta meu pentru a evita un ego imens şi depresiile.
Citesti barfele despre tine?
Rob:Nu.Nu vreau sa fiu afectat de parerile oamenilor.Click pe titlu pt sursa
.

1 comentarii:

Anonim spunea...

imi place interviul!...este super!