joi, 20 august 2009

Robert Spune ca Twitter i-a distrus viata

Robert Pattinson da vina pe site-ul de microbloguri Twitter.com pentru faptul ca i-a distrus viata – deoarece le permite fanilor obsedati de el sa stie tot timpul unde se afla, relateaza site-ul Contactmusic, consultat de Agerpres. Actorul le-a cerut admiratoarelor sa pastreze distanta dupa ce recent a fost lovit usor de un taxi in timp ce incerca sa scape de niste admiratoare la New York traversand strada. De asemenea, el a recunoscut ca adesea ii este teama sa iasa din casa din cauza admiratoarelor galagioase care ii urmaresc fiecare miscare.

"Nu-mi mai amintesc cum era viata mea normala. Din cauza internetului si a lui Twitter, te trezesti cu o multime de oameni in fata daca stai mai mult de o jumatate de ora intr-un loc. Am invatat sa nu stau niciodata mai mult de 20 de minute intr-un loc’, a explicat actorul. ‘Cea mai mare provocare este sa te obisnuiesti cu multimea. Eu sunt o persoana linistita, retrasa. Este ciudat. Trebuie sa te schimbi putin. Mersul pe strazi inseamna strigate", a adaugat el.

1 comentarii:

Biiaa;x spunea...

are dreptate Rob....din cauza netului si a mai multor articole multi actori sunt asaltati de admiratoare nebune....mie nu mi se pare corect...adica eu as incerca sa ma stapanesc desi sunt o mare fana a lui Robert Pattison si deasemenea o mare fana a peliculei ”Twilight”