duminică, 9 august 2009

Robert Pattinson crede ca Edward Cullen e un ciudat si nu intelege de ce fetele sunt innebunite dupa el!

Robert Pattinson a marturisit de curand ca nu prea intelege de ce fanele sunt atat de disperate dupa el in ultima vreme si de ce il plac atat de mult pe Edward Cullen, personajul pe care el il interpreteaza in "Twilight".

„Sunt un tip destul de normal si uneori pot parea chiar tocilar. In realitate sunt foarte plictisitor. Imi place sa citesc, sa ma uit la filme si sa cant la pian... Sunt si foarte timid. Cand eram adolescent, eram atat de timid incat imi era rusine sa merg la cumparaturi si sa caut haine care sa mi se potriveasca. Daca cineva ma intreba daca imi place intr-adevar ce am ales, ma pierdeam total. Eram foarte indecis. Singurul loc unde ma simteam la locul meu era magazinul de muzica, unde stiam clar ce-mi place”, a declarat Robert.

Despre personajul sau din „Amurg”, Edward Cullen, Robert Pattison spune ca i se pare un ciudat. „Daca n-ar fi fost un personaj fictiv si ai fi avut posibilitatea sa-l intalnesti in realitate, probabil ca ai fi constatat ca e un psihopat care omoara oameni cu securea”, a mai spus el.(articol luat de pe www.acasatv.ro)

2 comentarii:

Star spunea...

cu securea ? Mai degraba ii musca, dar nah! fiecare cu parerea lui...
si apropo : ce nu ii convine la rolul sau? La cata faima i-o adus eu nici nu mai deschideam gura daca eram in locul lui! Auzi la el: Edward Cullen un psihopat!
in fine, misto stirea asta, desi cred ca i s-o cam urcat celebritatea la cap! hmm cred ca o sa vreau o lopata in viitorul apropiat! Sa am ce arunca in el >:)

Anonim spunea...

E realist tipul si tinand cont ca nu e inebunit dupa succesul care il are...Totusi,eu sunt de aceasi parere ca si el