luni, 3 august 2009

Interviu cu Peter Facinelli(pt interviul complet dati click aici)

Dupa un zbor extenuant in Hawai si o zi lunga de dat autografe,facut poze si raspunzand la intrebari starul din Twilight si Nurse Jackie, Peter Facinelli ne-a vorbit despre continuarea Twilight,Eclipse,a caror filmari incep,dupa spusele lui,maine.

AB:Repetitiile incep cam intr-o saptamana,este corect?
PF:Marti.

AB:Si esti nerabdator?
PF:Sigur.Am recitit Eclipsa cand am fost in vacanta in Hawai,si apoi am citit scenariul.

AB:Cum este?
PF:Este super.Dar stii,e greu sa bagi o carte intreaga intr-un film.Sunt detalii care se pierd si detalii care trebuie subliniate.Povestea e acceasi si sunt fericit cu ea.

AB:Care este partea ta preferata din Eclipsa?

PF:Mi-a placut ca in carte, se vorbeste mult despre membrii din familie, iar in film apar chiar si mai mult.Cartile sunt povestite din perspective Bellei,deci de multe ori cand ea nu este in scena si lucrurile se intampla nu prea le poti vedea,de exemplu scena luptei.In Eclipsa cand toata familia si varcolacii se bat cu vampirii nou-nascuti se vorbeste despre acest lucru si prin Edward tu poti sa-ti dai seama,dar in film vei vedea aceasta,deci imi place asta in film,nu este mereu vorba despre perspectiva Bellei.Ea nu este mereu in scena si asta iti lasa putin”mana libera”.Cullenii sunt in poveste mult mai mult pe tot parcursul ei.

AB:Am auzit ieri cateva stiri,si sunt curios sa aud de la tine. Sit-ul are acum Braking Dawn ca "vine in curand"?

PF:Stii, nu am auzit nimic despre Breaking Dawn.Summit-ul nu a discutat nimic despre asta.Este ca atunci…când am filmat Twilight, nu stiam daca va avea succes sau nu, şi nu ştiam dacă vom filma un al doilea film sau nu. Totul este despre cum a avut succes Twilight,si fanii au venit si au spus ca vor mai mult. Cred ca e acelasi lucru si cu Breaking Dawn. Daca New Moon are succes,iar fanii vin sal vada,si Eclipsa,atunci acesta este modul lor de a spune vor mai mult.Daca nu,atunci…

AB:Ei probabil nu vor astepta pana dupa Eclipsa pentru a face anuntul?

PF:Probabil ca nu,adica sper asta,orarele tuturor vor fi ocupate iar actorii devin indisponibili.Deci sper ca odata ce New Moon va fi lansata,daca are success,daca fanii vor veni sa vada filmul si daca ei vor mai mult atunci ei vor”apasa butonul de start”pentru al patrulea film iar noi ne vom aduna.Este o mare echipa.Este foarte greu cand sunt multi sa-i aduci pe fiecare in acelasi loc.Stii,pentru a fi sigur ca toata lumea este disponibila.

2 comentarii:

Anonim spunea...

mishto...mi-a placut moolt;)

Anonim spunea...

si mie mia placut mult...fetelor faceti o treavba grozava...tinetio tot asa:D