joi, 25 martie 2010

Interviu Robert in revista Bravo


Bravo:In film(Remember Me) ai avut un rol agresiv.A fost greu?
Robert:Nu,chiar am inteles furia pe care o simtea Taylor impotriva lui si impotriva vietii,in general.

Bravo:Dar tu pari ca si cum teai linisti asa...
Robert:Aparentele pot fi inselatoare(rade).Sunt secvente in film cu care m-as fi putut identifica in adolescenta,desi,nu mi-am dat seama initial...chiar am luat si un pumn in nas(rade)

Bravo:Ai castigat vreodata acele batalii?
Robert:Nu,nici inainte nici acum(rade).Can am filmat Remember Me,ceea ce era initial confruntare fizica se transforma in ras.Era ca o durere in maine si ei nu simteau nimic.

Bravo:Iti pierzi controlul usor?
Robert:In general nu.Sunt norocos,cu ajutorul personajelor mele pot sa exprim toata furia care o am acumulata.

Bravo:Si care sunt cauzele furiei acestea din interiorul tau?
Robert:Urasc cand oamenii judeca impresia pe care o am despre mine.

Bravo:Oamenii spun ca esti romantic,te deranjeaza?
Robert:Nu,au dreptate.Sunt romantic in felul meu.Iubesc ochii unui copil care nu este inca influentat de imagini negative.

Bravo:Filmul este despre partile bune si rele ale vietii.Creazi ca cele bune pot avea un sfarsit?
Robert:Da,si de aceea traiesc prezentul la maxim.Ce se intampla in viitor ramane de vazut.Click pe titlu pt sursa.

0 comentarii: