luni, 15 februarie 2010

Declaratie soc!

Robert Pattinson a pozat alături de o femeie dezbrăcată, într-o postură sexy, în numărul din martie al publicaţie Details. Dar se pare că nu i-a plăcut întru totul.
„Chiar urăsc vaginul", declară starul din Twilight, în vârstă de 23 de ani, în revista care va ieşit pe piaţă pe 23 februarie. „Sunt alergic la vagin", şi continuă „a fost o filmare de 12 ore, aşa că gândiţi-vă că femeile astea au stat dezbrăcate cinci sau şase ore la rând... Slavă Domnului că eram mahmur".
Pattinson a negat zvonurile că ar avea o relaţie cu Kristen Stewart sau cu vreo altă actriţă de la Hollywood. „Singura mea legătură afectivă acum o am cu câinele meu", spune actorul.
Următorul film al lui Pattinson,Remember Me, va avea premiera pe 12 martie, fiind o dramă romantică. Însă acum se pare că starul e mai atras de discursurile politice: „Acolo ai două sau trei minute pentru a impresiona pe cineva. Pentru a-i face să te audă... Mi-a plăcut să ţin conferinţe de presă pentru Twilight deoarece era ceva asemănător", continuă el. "Dar trebuie şi să ai ceva de spus. Să fii fascinant e o responsabilitate"...Voi ce parere aveti despre acesta declaratie?Click pe titlu pt sursa.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Hopa...mi se pare putin dubioasa declaratia asta...Rob ai patit cv?

Cory spunea...

Da anonimule, si mie mi se pare cam coudat :O....eh...of fi fost mahmur si cand a declarat asta :))

Cory spunea...

*ciudat