joi, 14 ianuarie 2010

Interviu Ashley



SHEEN:Tu esti descrisa ca un spiridus.In tineretea mea eram asemanat cu un elf.Cred ca este mult mai usor sa te descursi cu poreclele astea daca esti o fata draguta,decat daca esti un baiat cu un aspect mediocru,comun.

GREENE:Imi pare rau de adolescenta ta.

SHEEN:Mersi.Uite,hai sa o luam de la capat,Ashley Greene.Tu ai crescut in Jacksonville,Florida.Este correct?

GREENE:Este corect.

SHEEN:Povesteste-mi despre Jacksonville.Cum este?Si poti sa adaugi in poveste si ceva despre aligatori?

GREENE:Am mancat coada de alingator prajita dingura data.

SHEEN:Si cum a fost sa cresti acolo?Scoala a fost buna?Sau a facut parte din procesul tau?(de formare)

GREENE:A fost minunat.Vorbesc serios,chiar a fost minunat pana cand am realizat ca nu voi mai sta mult acolo.Am mers la un liceu de stat care avea o rograma bazata pe psihologie si drept.Dar chiar inainte de clasa a11a am vrut sa plec si sa devin actrita,asa ca am absolvit mai repede si m-am mutat in L.A.Acum cand traiesc aici nu imi mai pot imagina cum ar fi sa traiesc acolo.

SHEEN:Ce s-a intamplat?Ai facut psihologia si dreptul?

GREENE:Da.Si mi-au placut orelele acestea.Totul era sa merg la acele cursuri,iar parintii mei erau absolut incantati de asta.Erau ce va de genul”Fiica noastra va merge la facultatea de drept,sau va fi un psiholog”Si apoi eu deodata,le-am spus despre actorie.

SHEEN:A fost asa deodata?Ce te-a facut sa incepi sa te gandesti la asta(actorie)?

GREENE:Eu doar,in lipsa unui termen mai bun,m-am indragostit de asta-si sunt sigura ca toata lumea ma va ura pentru ce am zis.


Micheal Sheen(Aro) i-a luat un interviu colegei sale,Ashley pentru revista Interview.Click pe titlu pt tot interviul.

0 comentarii: